That girl...

2011-09-13 @ 20:39:14
Haha det är så roligt att se hur folk tittar på en,
hur dom snackar bakom ryggen på en och tror att man inte fattar :p!
JA JAG ÄR GRAVID ERA EFTERBLIVNA PUCKON! : D Intressant va?

Tillbaka till graviditeten :)
Min rygg gör jätteont och såklart så har jag fått det jobbigaste båset... :(
Idag så fick jag ha lite engelska istället för att jobba i båset,
inte för att det var skönare för ryggen direkt..
Får ju ont bara jag sitter på en stol för länge, men bara på vänster sida!
Ojoj vad jag klagar! Måste ju skriva om dom bra sakerna också!

* Nu är det bara prick 8 veckor kvar från och med imorrn :)
* Hon sparkar jättemycket, gullunge! =hon lever!
* Det onda är snart över! snart har jag en bebis.. <3
* FINNS EN MASSA BRA SAKER, men nackdelarna tar över :c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback