Dagen och lite mer

2012-03-23 @ 18:32:36
Idag så åkte jag in med halv 2 bussen in till nt. Sen drog jag upp till bussgaraget för att hämta min väska ( tappade den igår på bussen)!! Den innehöll mitt liv = Smink, Plattång, kläder och mobil laddaren. Men som tur så hade dom fått in den, blev så glad att jag fick behärska mig.. trodde fan att jag skulle krama ihjäl tjejen som plockade fram den.. ^^ Sen drog jag ner till station igen, satt och solade i 1 timme kanske haha fett skönt! :) Amie tyckte inte det var lika skönt med solen i face:t så hon tog en tupplur i vagnen tills hennes pappa kom gående förbi och väckte henne! Lätt för honom stt göra som inte ens behöver ta hand om henne , nej nu ska jag inte vara elak. Sen kom My, Hasse, Anton, Ellen & Martin. När jag vände mig om så såg jag Anton stod och höll i Amie... O.O chock haha!
Sen följde jag med Mysan upp till hennes jobb, fick käk där nam nam!
Sen kom Emma och höll mig sällskap, vi kollade på nya skor och träffade Jocke & Johan! Amie fick prova nya pytteskor , as söta!! Bild kommer sen :D
Nu sitter vi hemma hos Emma, vi ska baka och raka oss ( sidecuts) Mina ränder har växt ut så dom ska vi fixa till igen! Sen ikväll så får vi se vad som händer, lär ju sitta och blogga i min ensamhet haha forever alone!
PUSS O KRAM

Kommentarer

Postat av: Anonym

blogga mera :D

2012-03-23 @ 18:44:45

Postat av: vickan

har skrivit ett inlägg om dig i min blogg :) hoppas det är okej! :)

2012-03-23 @ 18:56:35
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback