Something old !

2012-03-22 @ 22:41:36
Kollade igenom min mobil idag och hittade gamla minidagsboks inlägg! Så tänkte skriva ner dom här haha!

15 Okt 2011
I böckerna så står det att man ofta kan läsa om att dom sista veckorna är värst. I början och mitten a graviditeten så kunde jag inte förstå vad man menade med det? Så jobbigt kunde det väll inte vara? Men nu när det bara är ca 4 veckorkvar så kan jag absolut förstå vad dom menade. Ryggen värker, LIKE HELL! Och alla dessa förvärkar, ibland så är det verkligen som det står... Att förvärkarna ibland kan vara så kraftiga så man verkligen tänker "Nä nu jävlar är det dags! ".. men nej... LURING! det var ju bara ännu en jävla förvärk. Det står att man kan sätta sig i duschen för att se om värkarna ger med sig eller inte, du anar inte hur ofta jag sitter i duschen om dagarna.. The shower is my hooomie! Iallafall så vill jag bara berätta att lustgasen kommer bli min bästa vän! <3333 Om inte epiduralen blr det oxå?? Who knows... den som lever får se!

16 Okt 2011
Nu är det mesta fixat och klart förutom rummet hos pappa och babyväskan... (a) Väskan som är det viktigaste, så jag måste verkligen skärpa mig och fixa väskhelvetet! Nu har jag iaf fixat rummet hos mamma. Bäddat hennes spjälsäng, sen har jag städat (slängt massor) , det var verkligen som att säga byebye till tonåren och välkommen vuxenlivet, vilket är lite skrämmande om jag får säga det själv...
Nu är allt klart... snart kommer hon.. Jag tror hon kommer födas tidigare , eller jag hoppas haha!

-Det var lite dagboksinlägg under graviditeten, och jag hade rätt! Hon föddes två veckor för tidigt! Kanske var för att jag höll igång hela tiden...

-Idag så sprang pappa runt med Amie i kundvagnen! Fan vad hon garva haha, mammas gullunge! <3

Om ni har några önskemål om vad jag ska skriva om så kommentera gärna! <3

Kommentarer

Postat av: Bettan

Jag är jätte nyfiken på hur du övervägde att behålla och ta bort, alltså typ för och nackdelar :)) <3<3

2012-03-23 @ 06:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback