Inlägg nummer 1: Positivt 5+

2012-03-13 @ 15:12:47
Det var första gången jag lärde mig spela wow haha! Jag och Ninnie satt och spelade med varandra och hällde i oss så jävla mycket cola så det var inte så konstigt att man blev pinkinödig!! När det sedan var läggdags så kom det där jävla illamåendet igen... Jag hade ju gjort ett gravtest 2 veckor innan på grund av det där jävla illamåendet men det var negativt.. det här var ju bara allmänt skumt var min första tanke.. kan det vara p-pillerna? Det kunde det nog vara.
Ringde mamma morgonen där på och berättade , hon tyckte att vi skulle mötas på stan och köpa ett gravtest. Jag kommer ihåg att jag bara tyckte att det var slöseri med pengar för jag hade ju gjort ett test 2 veckor innan! Men mamma vägrade lyssna på det.. "Hellre att vi är säkra på den saken, sa hon". Vi åkte till donken för att äta och jag tog det där jävla testet , la det i jackfickan och gick på muggen. Tog fram det testet.. gjorde det man ska göra och väntade.. och väntade.. och vä.. det var POSITIVT stog det.. positivt 5+.. vafan betyder det?? Läste säkert den där instruktionsboken 50 ggr som säkert alla skulle ha gjort i min situation. Positivt 5+.. där! "Positivt 5+ = Gravid i minst 5 veckor. Hur fan kunde jag vara gravid i minst 5 veckor när jag gjorde ett test 2 veckor innan?! Gick ut till mamma, hon kollade nyfiket på mig... "Jag vill ha efterrätt oxå! " , sa jag. Mamma fattade vinken :p Vi diskuterade det där länge medans vi åt.. fördelar och nackdelar.. nackdelar som vann över fördelarna o.s.v. Jag kunde inte finna en lösning hur mycket vi ens diskuterade.

Efter några veckor så beslutade jag för att behålla, det bästa jag har gjort!
(Kommentera om ni har några frågor)

Kommentarer

Postat av: tobias gahnström

hade de funnits en gilla knapp hade ja tryckt på gilla knappen på alla möjliga datorer ja sitter vid! :) <3 <3

2012-03-13 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback