Hemskaste jag vart med om...

2012-04-23 @ 11:08:06
Jag var hemma själv hemma hos Lisa för hon och hennes kille var och handlade...
Jag och Amie hade sovit middag och sen lekt lite. Efter det så la jag henne på sängen och helt plötsligt så började hon krampa/skaka och ögonen började rulla... jag trodde seriöst att hon skulle dö och för en stund så visste jag inte vad jag skulle göra.. jag hade panik! Sen gick det över men det kom tillbaka efter ca 5 min. Så fick hon 3 ggr till... till slut så kom ambulansen.. jag var skräckslagen men som tur så hade jag Lisa som stöd <3 det kändes som en evighet tills vi var framme vid Astrid Lindgrens barnsjukhus. Sköterskan undersökte Amie och allt verkade lugnt men helt plötsligt så spydde hon.. hon brukar nästan ALDRIG spy.. Sen fick vi vänta i ett rum och efter typ 1,5 tim å fick vi veta att vi skulle bli inlagda.. jag som ville hem :( men det var väll bäst så antar jag ;/ Det var ganska mysigt på den avdelningen vi hade egen tv och vi fickkvällsfika.. varken jag eller Lisa hade ätit på 15 timmar så det behövdes... sen låg vi och kollade på film. Dagen efter fick vi göraen hjärnröntgen på Amie.. det såg så hemskt ut :/ men dom hittade inget där heller. Senare den eftermiddagen så fick vi åka hem äntligen... men utan svar påvad det var.. får hoppas på att det inte händer igen, och om det gör det så har vi medicin som gör så att kramperna avtar.. Nu mår Amie braigen men rädslan finns kvar.. usvh, mammas lilla tjej... som mamma så blir man så rädd.. jag kan förstå vrf min mamma vart en sån hönsmamma hihi!
puss o kram, ha det så bra!

Kommentarer

Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 20:16:50
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback