SHIT!

2011-09-15 @ 13:08:06
Igr så fick jag som värkar i magen och i ryggen uppifrån och ner mot rumpestumpen! :(
Men tänkte, nej det är bara lite förvärkar eller sammandragningar! Men det där trycket som jag kände,
det blev bara värre. Testar och ringa från hem-telefonen men den funkar inte :o Och jag kunde inte ringa från min mobil eller smsa.. och när man inte tror att det kan bli värre, jag är ensam hemma, jippie!
Som tur var Emma inne på facebook så hon räddade mig och fick min mamma att åka hit och hämta mig, vad skulle jag ha gjort utan henne! <3 JÄVLA TUR! 
När mamma kom så mådde jag jätteilla och kände mig jätteyr men det blev bättre sen i bilen.

På BB Stockholm
Proverna var bra, men jag hade väldigt lågt blodtryck, det var därför jag kände mig yr och illamående. Sen så fick man ligga där med en apparat som mätte värkarna, men dom verkade ha avtagit, det var bara en gång som den höjdes i samband med en värk.
- Fick vänta på doktorn i 2,5 timme för hon var tvungen att sprnga till ett akutsnitt.
Sen fick man göra det otroligt roliga.. gynundersökning, usch! Men det gick bra det visade sig att värkarna och trycker berodde på att min lilla dotter hade vänt sig med huvudet neråt, vilket är jättebra! För då vet man att jag iaf kommer få börja med att föda normalt sen.
- Efter ca 4-5 timmar på BB så fick vi äntligen åka hem, skönt!

Nu är man i vecka 31, snart 32. Tycker hon kan vänta med att komma ut tills minst vecka 35 iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback