Tack alla underbara!

2012-03-28 @ 23:55:53
Tack för alla fina kommentarer allihopa! :D
U make me so damn happy! :) Har ej haft tillgång till dator dom senaste dagarna.. :( Så det har vart grymt jobbigt att inte kunna skriva på bloggen fast man velat sååå! Men nu ska jag sätta igång igen! Tänkte berätta lite om dom senaste dagarna, vad jag har gjort o.s.v :) SEN kommer det förlossning ;) OCH STÄLL FRÅGOR så jag har lite att ta med i mina blogginlägg, det är kul att känna att man har lite koll om något iaf! :D Ställ tusen frågor och ni får tusen+ svar!
Iallafall...
Måndag: Jag och Amie åkte in till Norrtälje för vi skulle till BVC och göra en vanlig kontroll. Nu är Amie snart 5 månader och är 65 cm lång och väger 7520 g.. mammas "lilla" fetto :D haha! Buddah! :* Hon är så mullig och gullig, mycket att krama på hihi! Jag var exakt likadan när jag var liten, en heffaklump men som tur så försvann det när jag blev äldre ^^
Tisdag: Jag och Amie åkte in till NT och gick på stan med Mikkis. När vi stod i "Ur & Guld" och väntade på att Mikkis skulle få sitt smycke så ringde Lisa mig :D suprise! Efter det så mötte jag Lisa på stan och vi pratade och gick runt lite. Sen skulle hon åka men vi bestämde iaf att vi skulle ses på Familjens hus med våra tjejor dagen efter (Onsdag). Sen åkte jag & Mikkis hem och kollade tv och svullade som vanligt.. fat... Not so far.
Onsdag: Jag gick faktiskt upp i tid för en gångs skull, slapp NÄSTAN stressa :p ! Jag och Mikkis tog bussen in tillsammans. Jag höll i Vincent samtidigt som jag fick ner min barnvagn med Amie i ner för 2 trappor SKILLS?! Hell yeah! Vi åkte buss i 40 helvetes minuter och Lisa stog redan på station. Vi gick ner till Tösses för att jag skulle lämna CV och sen gick vi upp mot Café Tullen och då kom vi båda på att vi var hungriga.. Jag hade min plånbok i Väsby :( Så söta Lisa köpte en varsin fralla till oss (asgoda på Tullen) och en cola som vi delade på :) Sen gick vi faktiskt upp till Familjens hus som ligger uppe vid Flygfältet nu. Det var mysigt förutom att jag har väldens pollenallergi så mina ögon sved och rann och fy vad jobbigt det var! När vi var framme så tog vi en varsin kopp med kaffe och Te (det är jag som är barnungen som inte lärt mig dricka kaffe än) ^^. Det drack vi iallafall ute på varsin bänk med våra tjejor. Sen gick vi in och det blev mycket lek med massa andra barn, lite större men det är kul att se hur det kommer vara om några månader. Sen fick vi göra egna leksaker... vi fyllde en flaska med massa krimskrams, bland annat glitter och paljetter och massa fint. Sen fyllde vi dom med vatten och VIPS! En leksak som dom tycker är väldigt intressant! :D Sen var det sångstund med massa kroppsspråk, Amie var väll inte så himla intresserad men hon skrattade ibland :) När det var slut så skiljdes jag och Lisa av vid Gustavslund och jag tog bussen till sthlm och åkte vidare till Väsby. Där mötte jag Soumia (mamma 2) :D jag hade inte ätit ngt mer den dagen och då var kl ändå halv 7 så det blev Kina på väsby station. MUMS! Fast inte lika bra som i NT.. faktiskt :) Sen träffade vi min schnygging :* Senare blev det en vända runt i nästan hela väsby :p Den kvällen slutade iallafall med att jag sov hos den bästa och åkte hem tidigt som fan i morse -_-' ... helt död!
Torsdag (Idag): Som sagt, åkte tidigt i morse från Väsby.. Gick upp halv sju (död) ! Sen mötte jag mamma vid Flygis på en fika eftersom alla andra cafén inte har öppet vid 9-tiden :p Det var jättemysigt och Amie var på toppenhumör när hon fick träffa sin älskade mormor! :D hon skrattade hela tiden, mammas lilla solstråle :* Sen åkte vi ner till mitt "möte".. Har börjat hos Psykolog nu. Det var skönt att få prata med någon som man inte känner personligen men samtidigt så var det jättetungt.. känslor. Sen gick vi på stan , köpte nya kläder+ neon-gula/rosa hotpants! *Kärlek till dom* hihi! Sen gick jag till guldfynd och köpte påskpresent till min älskade gammel farmor som är 89 nu... :( Hon är den som gick med mig till dagis när jag var liten, den som jag sov hos hela tiden, bakade o lagade mat med, spelade bingolotto ihop haha, älskar henne så det gör ont! Jag köpte ett dela hjärta halsband i silver som det står "Best Fridens Forever" i, skitfina! Kostade lite, men det är hon värd, min älskade "farmor" <3 Ska åka imorrn och ge henne det tänkte jag :) Efter det så träffade jag Alex på stan, min barndomsvän av en ren slump, och ikv så ska jag och Amie sova hos henne, kanske blir ett par dagar till men det får vi se! Har så himla kul ihop! Snart ska vi köra nått träningsspel/dans på wii , ska bli kul! Ni får ha det så bra allihopa, orkar inte skriva mer haha! Men skriver om förlossningen imorgon. Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback