Kärlek och hat for sure!

2012-03-22 @ 23:14:54
Kärlek'
Dom senaste dagarna har jag spenderat i Väsby..
Men världens underbaraste vänner and världens finaste person!
Kärlek till er! <3

och...

Hat'
Det är så jävla skönt att bara dra till Väsby och vara med nya personer och slippa alla jävla idioter som lever på BS!
"Välkommen till NT, staden där alla vet saker om dig som du inte ens visste om" ! typ...

Hiss'
Jag vill hissa dig, du får mig att må så bra.
Så fort jag ser på dig så ler jag.
Du gör min dag... R <3

och...

Diss'
*Det är många saker som jag vill dissa idag! Jag vill dissa alla super-duper-stressade idioter som inte alls har nån respekt för barnvagnar i tunnelbanan! Idag höll jag på att få min vagn nerputtad för rulltrappan på grund av att en person hade SÅ bråttom till tuben!! FU

*Sen vill jag dissa mitt minne! Glömde först bort att jag lagt min plånbok i en polares bil så den är kvar där! Sen när man tror att det faktiskt inte kan bli värre så glömmer jag min väska på bussen med plattång, smink och kläder i... Blev så arg på mig själv så jag började böla... (stor chey) !

*Sen vill jag dissa alla dessa äckliga killar vid tuben som försöker få ens nummer och stalkar en hela vägen till rullisen... ni är ju fan antingen desperata eller bara allmänt dumma i huvudet !

*Passar på att dissa mitt humör oxå, jag är inge rolig just nu! Men lägger upp lite bilder oxå så finns det iaf ngt roligt att titta på!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om din förlossning ? :)

2012-03-23 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback