R.I.P Sweet Angel <3

2011-03-17 @ 14:34:12
I måndags kväll så förlorade jag en person som alltid stått mig nära i livet. Känns så tomt utan dig nu, men det är väl så det är.. man inser inte vad man hade försen det är borta tyvärr... <3
Begravning om ca två veckor.. kul, jag hatar begravningar, men det kommer vara en fin cermoni i allafall. Och folk undrar varför jag ser så ledsen ut och varför jag verkar vara så frånvarande.. Det är inte så jävla konstigt. Så ni som undrade och läser det här nu, nu har ni fått erat svar. 

Kommentarer

Postat av: Pia

Hej!

Vaa, har du någon nära dig som dog samma dag som gammelmormor!? Så konstigt det kan vara ibland... men med tiden så går allt i vanliga hjulspår igen, så måste det ju vara...

2011-03-19 @ 22:23:37

Postat av: Pia

Hej!

Har du en vän som gått bort precis samma dag som gammelmormor? Men gammelmormor hade levt sitt liv...Hur gammal var din vän? Tråkigt...

2011-03-19 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback