ni anar inte. . .

2011-03-24 @ 14:55:31
Satt inne på facebook som vanligt och kollade på en massa. Sen såg jag en länk om Gb glass! Ni anar inte hur mycket jag längtar tills sommaren när det är sådär äckligt varmt och man går ner på stan eller åker till stranden och köper glass och solar galet!! Och den här länken gjorde det inte bättre så bara för det så måste jag sukta er lite också!  http://www.facebook.com/gbglace ! Och så beslutade jag mig för att köpa en stor och supergod glass imorgon om det är schysst väder, annars blir det glass ändå ;) Hihi!

Lite av vad jag har gjort denna vecka:

Måndag - Sovit hos min älskling, ingen skola= sjuk !

Tisdag -  Sovit his min älskling, åkt till skolan , dagen gick segt !

Onsdag - Sovit hos min älskling (like always) , Haft förberedelser inför prov, gjort klart en massa saker , bestämt med Emma Anjou att vi ska vara på fredag under dagen!

Torsdag- Är hemma och är ledig! Pluggar för fullt för att få ett bra betyg, men det har nog aldrig riktigt vart ett så stort problem för mig (a) !

Fredag - Åka pulka med Emma, Sen fika och gå på stan! :) Ska evetuellt leta efter en prsent till min söta svärmor Åsa, sen ska jag ta mig till göra för att hjälpa henne med att förbereda inför festen som är på lördag!

Lördag - Duscha, Sminska sig, Fixa naglarna, Sätta i löshår och locka håret, klä på sig nya klänningen och sen dra till festen och förbereda lite mer i detalj! Kommer nog ta fina kort som jag kan lägga upp här på bloggen sen! :)

Söndag - Helgens tråkiga slut! Fast då ska jag nog spela lite och bara ta det lugnt och umgås med min baby! <3 Vilken jag gör i princip hela tiden men jag tröttnar aldrig som sagt. Älskar man verkligen någon så som jag verkligen gör, då tröttnar man nog aldrig. Fast visst, man kan tröttna om man är jävligt mycket, men jag och martin gör faktiskt olika saker nästan hela tiden, vi är inte så mycket med varandra om man tänker efter så det är ganska svårt att tröttna på varandra. Haha, nu pratar jag som om han inte hade ågon talan XD Men jag hoppas faktiskt och tror att han känner ungefär samma sak.

Bild på Emma Anjou som jag ska vara med på fredag, riktigt fin tjej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback