La la la la!

2011-03-18 @ 15:50:14
Nu har man avslutat dagen eller vad man ska säga :)
Dagen började med att jag försov mig :P kom till skolan klockan 11 och insåg att det var ganska onödigt att byta om eftersom vi skulle ha lunch om 20 minuter. Sen vid lunchen så åt vi världens äckligaste mat, hmm förlåt "mindre god" mat :P Det var ris med kyckling i någon curry sås som var lika tjock som typ smör :s snusk, men kycklingen gick i ! Sen så jobbade jag i 1,5 timme med att avsluta mitt jobb i målarhallen sen fick jag sluta. Nu sitter man hemma hos sin pojkvän ch undrar vart han är någonstans :p Han svarar inte på sms heller, jaja han kommer när han kommer :) Han är säkert och gymar, jag får väl roa ig med att städa hans rum.. eller aa vårt rum ;D Tvätta skulle nog också behövas, han har fan värsta berget här inne ! :o
Typiskt wow-nördar, att inte städa bara spela. eller så är han väl så van vid att hans lilla städerska gör det åt honom.. hmmm det ligger något i det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback