En bra dag !

2011-03-19 @ 16:02:07
Sitter hemma hos moster, hon passar på att ta en skön dusch medans jag och Noel ( hennes son, min kusin 1 år) har superkul!
Han kan krypa, men gillar inte att göra det när någon kollar på.
Men nu har smarta jag kommit på att om jag också kryper så tycker ju han att det är roligare ;) Så vi kryper för fullt och jagar varndra runt i lägenheten. Han var så mysig, han har lärt sig hur man ger pussar men det händer inte så ofta ! Men iaf så pussade han mig flera ggr och efter varje puss så skulle han torka min mun för han dregglade så XD Småbarn är för roliga dom! Sen bet han mig i näsan XD Just nu sitter jag vid datorn och Noel sitter i barnstolen och äter sina "barn chips" , dom ser ut som jätte ostbågar och är gjorda av typ majs :s sen blandade jag lite apelsin juice i hans mugg/flaska :) Mums mums tyckte Noel iaf! Nu vet jag inte vad vi ska göra, vi ska för modligen göra oss i ordning och sen ta barnvagnen och gå ner till flygis och handla :p Men vet inte riktigt, beror på om Leo är snabb nog ;) Bussen hem går 17.00 , Ska hem till Svanberga (Där min pojkvän bor) Och där jag typ också bor för det mesta. HIHI <3
Nä nu ska jag fortsätta leka med Noel innan han får ett utbrott.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: khadra

jag drömmer att jag kommer och få första kyssen

2011-10-28 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback