Emma din dumma prick :(

2011-03-17 @ 20:17:08
Bad min närmaste kompis Emma att göra om min blogg, ny design :) Och så fick hon mitt lösenord och användar adress! Och så fixar hon så jag fick "Twilight Tema" O.O
Ursäta mig men jag hatar verkligen Twilight! Ni får tycka att jag är störd i huvudet som inte gillar Twilight, I dont care :P Men testa att gå i nian och ha en flock med tjejer som konstant tjatade om "Twilight böckerna" som dom läst ut eller "Twilight premiären" som dom ska gå på eller den nya filmen som dom köpt eller detta konstanta tjat om hur het Edward är i filmen eller Jacobs kropp! Suck, jag tröttnade till slut och om jag fick chansen så skulle jag kunna elda upp allt som handlar om Twilight! Men jag kan erkänna att jag har sett filmerna, kan inte säga att dom var dåliga, men dom där filmerna är såna som man bara ser EN gång! Inte FEM gånger om dagen!

Kommentarer

Postat av: Ellen

hahaha! Twilight suger getkuk!!! :D haha, finns faktiskt inget värre än det! :o

2011-03-19 @ 10:18:44
URL: http://sweetiiiepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback