Ciao!

2011-03-24 @ 14:19:36
Ciao a tutti i lettori!
Ci dispiace che non hai scritto in un po ', ma hanno ogni generedi occupato! <3

= Hej alla läsare!
Förlåt att man inte skrivit på ett tag, men har vart ganska upptagen. <3

Idag är man iaf hemma/ledig för att man är klar med dom flesta grundämnena iaf av dom som jag skulle ha haft idag :) Så nu idag så fick man sovmorgon och ar det bara lugnt! Men snart ska jag börja plugga för jag har prov på onsdag nästa vecka i Arbetsmiljö så vore kanske bra att sikta på ett ganska högt betyg i det för vi kommer inte ha det något mer sen.
Har ganska så ordentligt ont i fötterna! Har gått med assnygga klackskor i några dagar nu, ett par svarta med nitar på, dom är delicious! Men det var det nog värt eftersom dom matchade till min skinnjacka.

Snart ska man färga håret också det kommer bli nice! Ska färga från svart till ljusbrunt och man hoppas på ganska bra resultat iaf! Hoppas denna frisören är bra som jag ska klippa och färga hos, annars brukar min storasyster klippa o färga åt mig , men hon kan inte det längre för hon har så himla ont i kroppen på grund av hennes sjukdom, tycker så synd om henne. <3 Här är hennes blogg i allafall om ni är intresserade av att läsa lite. http://madeleineslife.blogg.se .

Före                               Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback