Ska göra...

2011-08-11 @ 21:59:30
Fredag: Åka in till Norrtälje, gå till försäkringskassan och prata om kommande bidrag. Sen gå till banken och göra kontoutdrag och skapa ett nyss konto till den kommande bebisen. Sen åka hem till pappa och eventuellt måla och sen in och handla.

Lördag: Åka in till Norrtälje i god tid med lillasyster Freja. Vi ska nämnligen till badhuset och ha skoj! :)

Söndag: Städa och dona, eventuellt ringa några viktiga samtal. Senare på eftermiddagen så kommer Ellen! :D

Måndag: Vara med Ellen, man vet aldrig vad som händer! :p

Tisdag: Gå upp i tid, för då är det som sagt skola! : D LÄNGTAR! Sen klockan 14 så ska jag vara hos barnmorskan, lyssna på bebisens hjärta, längtar ännumera!

Onsdag eller Torsdag ska jag evetuellt åka och baka hos min G. Farmor till min kommande födelsedag den 22 Augusti :)) Helgen återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback