Nätterna är värre än värst!

2011-08-12 @ 08:57:04
Hur trött man än är när man går och lägger sig så är ändå nätterna värst!
För nu när magen blivit ganska stor så kan man inte ligga på mage längre,
det går helt enkelt inte! Känns som man mosar henne eller ngt liknande :p
Nej men det är bara obehagligt och jag som jämt sov så!
Sen ligger man och vrider och vänder, ingen sovställning som är bra!
Älskar att ligga på sidan med benet högt upp, typ som fosterställning,
så jag funderar på att införskaffa en amningskudde! Att lägga benet över,
många som säger att det är jätteskönt när man är gravid.
Jag kommer ju ändå behöva köpa det sen så lika bra att göra den nu :)

Sen har jag börjat känna mig som värsta kossan! För på morgonen så-
vaknar man av att sovtröjan har fläckar efter lite "spill-mjölk" haha!
Det lär ju bli värre sen ^^ Kossan fille --> muuu! ;p

Sen så är hon som mest livligast när mamma äntligen fått lägga sig ner,
då jävlar kan boxnings-matchen sätta igång! Hon vinner alltid..
En på sidan och en på andra sidan och en riktigt stor på kissblåsan!! woohooo!!
- Då jävlaar spriinger man upp ur sängen till badrummet! :p
Även fast sparkarna är det mysigaste man kan få uppleva,
så känns det inge vidare på nätterna <3

Förresten så behöver jag namnförslag! Det är en liten tjej,
om ni kommer på något bra så skriv det här eller på FB :)




Kommentarer

Postat av: petra

Jasmine, Jaqline, Ebba, Moa, Alva,Gabriella, Miranda,Victoria, Julia,Tindra,Elina, steffani.Astrid,svea, några iallafall:)

2011-08-13 @ 07:32:55
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



VAR MED OCH TÄVLA OM EN EARCUFF GENOM ATT TRYCKA PÅ LÄNKEN --> http://stylegirl.se/tavling.aspx !

2011-08-13 @ 22:58:55

Postat av: Anonym

Joline, Havanna, Esmeralda, Celine, Elvira

2011-08-13 @ 23:03:27

Postat av: Madeleineslife

Kan rekommendera dig att köpa en ammningskudde eller avlång kudde. Sover så själv, när jag har så ont i kroppen för att kunna slappna av. Det avlastar väldigt skönt! Så länge kan du använda om du har någon större soffkudde?



PussåKram från "stora syster"

2011-08-19 @ 19:20:38
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback