Jättedålig på att skriva! I know...

2011-08-11 @ 16:07:12
Nu var det jätte längesen men skrev igen men jag har lite nya bilder att lägga upp på magen :)) Min lilla tjej sparkar för fullt, jobbigast är nog när hon sparkar rejält på min kissblåsa! :o Men annas är det bara mysigt! Mina järn-värden bara fortsätter sjunka så jag har gjort ågra besök på prov-tagningen och om det inte blivit bättre så kanske det blir blodersättning. usch! Fast det bli nog efter förlossningen men om det är väldigt lågt så blir det nog innan, för man förlorar ju mycket blod under en förlossning! Ska till barnmorskan igen den 16 Augusti, då får jag veta lite mer exakt. Varje gång man är på besök hos mvc så får man lyssna på bebisens hjärtslag, låter som en häst som galloperar eller något liknande, undrar när nästa ultraljud blir, jag vill se min lilla prinsessa igen! <3 Den 22 Augusti fyller jag år, kommer säkert få en massa bebis-prylar då! :p Nu ska jag lägga upp bilderna och sen ska jag och magen baka muffins, gott!




Kommentarer

Postat av: Jennifer (:

älskling, jag är sååå stolt över dig!

du får komma hem till mig någon dag så får jag ta hand om min lilla tjockis :) <3



jag älskar dig mest av allt <3

2011-08-11 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback